top of page

Serija #1176 Pirkimo Ciklas - Kodėl ne visi perka?

Kodėl Ne Visi Perka Iškart?


Pirkimo Ciklas ir Kaip Pasiekti 92% Savo Auditorijos?


Šiandien noriu pakalbėti su tavimi apie pirkimo ciklą – vieną svarbiausių dalykų, kuriuos turi suprasti, jei nori parduoti daugiau ir efektyviau. Jei kada nors susimąstei, kodėl žmonės iš karto neperka, šis laiškas – kaip tik tau.



Tik 1–3% žmonių yra pasiruošę pirkti dabar



Pirkimo ciklo esmė yra tokia:



Tik nuo 1 iki 3 procentų tavo auditorijos šiuo momentu yra pasiruošę pirkti.



Tai reiškia, kad:



Jie šiandien atsibudo galvodami: „Man reikia maisto papildų“, „Man reikia šampūno“, ar pan.



Jiems užtenka pamatyti produkto nuotrauką ir kainą – jie jau pasiruošę sprendimui.



💡 Pavyzdys: Tu įkeli produkto nuotrauką su aprašymu ir kaina – ir jie iš karto rašo: „Imk mano pinigus!“



5% niekada nepirks – ir tai yra OK



Apie 5% žmonių niekada nepirks. Ir tai neturi tavęs stabdyti.



Kodėl?



Jie gali nepasitikėti tinkliniu marketingu.



Jie tiesiog apskritai niekada neperka iš žmonių.



Galbūt turi savo įsitikinimų, barjerų, „vidinių tarakonų“.



O ką daryti su likusiais 92%?



Ir čia prasideda svarbiausia dalis.



Didžioji dauguma – net 92% – nėra pasiruošę pirkti... kol negaus daugiau informacijos.



Jie:



Nė nežino, kad turi problemą.



Nesupranta, kad tavo produktas gali jiems padėti.



Nepažįsta tavęs, neturi pasitikėjimo.



Jiems reikia edukacijos.



Pirmiausia – edukuoti. Tik tada – parduoti.



Kaip edukuoti prieš parduodant?



Vietoj to, kad visada rašytum „Ei, pirkit mano produktą!“, pradėk nuo turinio, kuris:



✅ Parodo problemą


✅ Paaiškina jos priežastis


✅ Pasiūlo sprendimą (tavo produktą – tik gale)



Pavyzdys:



Jeigu turi produktą sąnariams:



Vietoj tiesioginio pardavimo, padaryk įrašą apie sąnarių skausmo priežastis, susidėvėjimą, kaip jį sumažinti.



Ir tik gale pridėk: „Tarp kitko, turiu produktą, kuris padeda spręsti šią problemą.“



Kodėl vien tik akcijos neveikia?



Nuolaidos veikia tik tiems, kurie jau ketino pirkti.



Jeigu žmogus neplanuoja pirkti – jam nė motais, kad tu siūlai 90% nuolaidą.



Pirma – turi parodyti, kodėl jam to produkto reikia.



Tik tada nuolaida taps „vyšnia ant torto“.



Skirtingi turinio tipai tavo socialiniuose tinkluose + Sėkmingas komunikacijos planas = įvairovė.



🟢 Pardaviminiai postai: pristatai produktą, kvieti pirkti


🟡 Edukaciniai postai: paaiškini, kodėl žmogui jo reikia


🔵 Vertę kuriantis turinys: patarimai, problemų sprendimai, įžvalgos



Žmonės dažnai nori iš karto parduoti, bet pamiršta svarbiausią – santykio kūrimą ir pasitikėjimą.



Pirkimas – tai procesas



Daugumai žmonių reikia laiko:



Pamatyti kelis postus ar video



Suprasti, kad jie turi problemą



Suvokti, kad tavo produktas gali ją išspręsti



Tik tada jie:



Parašys komentarą



Susisieks su tavimi



Įsigis tavo produktą



Apibendrinant:


🔹 1–3% pasiruošę pirkti dabar – aptarnauk juos lengvai


🔹 5% nepirks niekada – paleisk juos be streso


🔹 92% reikia edukacijos – čia slypi tavo didžiausias potencialas



Jeigu nori daugiau pardavimų – kurk turinį, kuris moko, edukuoja ir kuria pasitikėjimą.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎

1 Comment


Teisingai, taip ir yra 👍

Like
bottom of page