top of page

Serija #1161 MARKETINGAS svarbiau nei PRODUKTAS ar IDĖJA


Šiandien noriu su tavimi pakalbėti apie marketingo svarbą ir kodėl marketingas gali būti svarbiau, nei kažkokia idėja arba produktas. 



Kai kurie žmonės iškart sakys: "kaip jis drįsta, taigi čia svarbiausias dalykas turėti gerą produktą."



Aš sutinku, geras produktas yra labai labai svarbu, ypač kai žmonės klausia manęs, kaip išsirinkti tinklio marketingo kompaniją, visada sakau, pirmiausia, išbandyk produktą ir įsitikink, kad tu myli tą produktą, kad tau tas produktas patinka, nes jeigu tau produktas nepatinka, tai nesvarbu, kokia gera kompanija, tu pinigų neuždirbsi. 



Bet nesvarbu, kokį gerą produktą tu turi, nesvarbu, kokia revoliucinė idėja yra tavo kompanijos, nesvarbu, koks superinis yra tavo kompanijos marketingo planas, jeigu tu to dalyko neišreklamuosi, tai yra nieko verta



Jeigu niekas nesužinos apie tą kompaniją, jeigu niekas nesužinos apie tą produktą, jeigu niekas nesužinos apie tą superinę idėją, tada nesvarbu, kokia gerai ji yra. 



Dėl to dažnai aš naudoju tą posakį: “geriausiai žinomas yra geriau negu geriausias”



Ką tai reiškia? 



Reiškia, kad labai gerai, kad tu turi šaunu produktą, labai fainai, kad tu turi nerealią kompaniją, bet jeigu tu neišmoksi daryti marketingo - pinigų iš to neuždirbsi.



Kas yra marketingas?



Tai: postai, story, reels, live transliacijos, skelbimai, savo produkto ir kompanijos pateikimas. 



Jeigu tu neišmoksi to daryti gerai, efektyviai, įdomiai, smalsumą žadinančiai, akį patraukiančiai, tada tu gali turėti patį geriausią produktą, kurį pavartojęs žmogus "ant vandens pradės vaikščioti", bet nieko nepasikeis, nes niekam tu to produkto neparduosi, nes nieko nepasirašysi į komandą, nes tu nemoki to pateikti. 



Šis video yra, per trumpas išmokinti tave, kaip daryti marketingą, bet yra daugybė knygų, kursų, audio podcastų , kur galima išmokti (aš taip pat esu padaręs labai gerą kursą MAGNETINIS LYDERIS https://www.tinklinismarketingas.lt/magnetinislyderis ). Kaip reklamuoti, kaip parduoti, kaip parašyti postą, kaip daryti efektyvius video, kaip geriau parduoti idėjas, kaip geriau daryti viešąjį kalbėjimą ir tt.



Bet turi tai suprasti, nes kartais, vis dar girdžiu, kaip tinklinio marketingo atstovai sako: “mūsų kompanijoje produktas pats parsiduoda, jis toks geras, kad pats save parduoda.” 



Nesvarbu, koks geras produktas, jis pats savęs neparduoda



Tu turėsi jį parduoti, tu turėsi jį pateikti, tu turėsi pasidalinti, ką jis daro, kokias problemas jis išsprendžia, kaip gyvenimą pagerina.



Tu turėsi pasidalinti žmonių istorijomis ir savo produkto istorija 



Be marketingo neparsiduos produktas, be marketingo neaugs komanda. 



Taip pat, marketingas nesibaigia, kai tu randi klientą ar pasirašai žmogų į komandą. Tu ir toliau turi jiems parduoti. Net jeigu žmogus jau pirko tavo produktą, tu toliau turi žadinti jo smalsumą ir stebinti jį, padėti jam vėl įsigyti tavo produktą.



Net jeigu žmogus prisijungia prie tavo komandos, tai nereiškia, kad jis visa gyvenamą dabar bus tavo komandoje ir pirks. Tu turi ir toliau jam parduoti tą verslo galimybę. Turi ir toliau jam parduoti tą produktą. Turi ir toliau jam parduoti idėją tinklinio marketingo ir buvimo versle. 



Jeigu tu nori, kad tas žmogus vėl ir vėl darytų veiksmus, augtų ir tobulėtų. 



Tad marketingas niekada nesibaigia, niekada nesustoja. Tu ir vėl ir vėl, toliau ir toliau, visą laiką darysi marketingą. 



Dėl to, jeigu jau supranti tai iš anksto, verta investuoti laiko ir pastangų, kad išmoktum gerai daryti marketingą. 



Ar buvo naudinga |VARDAS| ? Jei gali pakviesk savo draugus prenumeruoti šį naujienlaiškį čia https://gediminonaujienlaiskis.lt/ iš anksto ačiū!



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

📣 NAUJAS KURSAS 📣



"10,000 sekėjų per 90 dienų"



Startuoja antradienį blandžio 8 dieną



įsigyk dabar žemiausia "early bird" kaina



Comments


bottom of page