5 kontaktų tipai socialinėje medijoje 🤩
1. LEDINIAI KONTAKTAI
Tai yra visidškai šalti kontaktai. Tai žmknės, kurių tu nepažįsti ir jie nepažįsta tavęs. Tu nežinai apie juos ir jie dar nežino apie tave.
Šiuos kontaktus dažniausiai reikės šiek tiek apšildyti ir su jais pabendrauti, prieš jiems duodant pasiūlymą.
Šie kontaktai iš vienos pusės yra labai geri, nes jie tavęs nepažįsta ir neteis tavęs pagal tavo praeities klaidas ir nevertins tavo verslo pasiūlymo per tai ką žino apie tave.
Daugelis žmonių socialinėje medijoje papuls į šią kategoriją.
2. ŠALTI KONTAKTAI
Šie žmonės nežino apie tave, bet tu žinai apie juos. Gal tu juos kurį laiką stebi socialinėje medijoje, o gal per bendrus pažįstamus žinai apie juos.
Tai yra šiek tiek šiltesnis kontaktas, nes tu žinai šiek tiek apie juos ir galbūt žinai, nuo ko pradėti pokalbį su jais.
Gal tu žinai kuo jie užsiima ar kur jie gyvena ir gali nuo to peadeti pokalbį.
Dažnai ledinį kontaktą tu gali paversti šaltu kontaktu vien tik užėjus į to žmogaus profilį ir pasidomėjus ką tas žmogus dalinasi.
3. ŠILTI KONTAKTAI
Tu žinai juos ir jie žino tave.
Tai bus facebook draugai, žmonės kurie seka tave ir tu juos seki instagrame ir tiktoke.
Dažnai tai žmonės, kurių realiame pasaulyje tu nesi sutikusi (-ęs), bet jūs vienas kitą pažįstate sovialuneje erdvėje ir žinote vienas apie kitą.
Su šiltais kontaktais dažnai yra lengviau pradėti pokalbius, nes jūs jau turite kažkokį bendrą ryšį. Čia yra didesnis pasitikėjimas vienas kitu ir mažesnis pasipriešinimas.
4. KARŠTI KONTAKTAI
Tai žmonės, kuriuos ta pažįsti už socialinės medijos ribų. Tai tavo šeima, draugai, bendradarbiai, klasiokai, grupiokai ir tt.
Šie žmonės tave pažįsta, tavimi pasitiki ir tu jiems patinki.
Šiems žmonėms mes galime lengvai duoti savo produkto pasiūlymą ar net verslo galimybę pasiūlyti, nes turime su jais gana stiprų ryšį.
5. PASYVIAI ŠILTI
Tai žmonės, kurie žino apie tave, bet tu dar nežinai apie juos.
Kai tu statai savo socialinės medijos auditoriją, daliniesi vertinga informacija, darai postus, storius, reels, live transliacijas ir tt., žmonės tave pradeda sekti, vartoti tavo turinį ir su laiku tu tampi jiems autoritetas.
Kai tu tampi “influenceriu” (nuomonės formuotoju) žmonės yra peržiūrėję ir perskaitę pakankamai tavo turinio, kad pasitikėtų tavo rekomendacija.
Šie žmonės patys su tavimi sukontaktuoja ir pasiprašo į tavo komandą arba įsigyti tavo produktą.
Dažnai jie pas tave atkeliaus per rekomendacijas ar pasidalintą tavo turinį.
Mūsų tikslas socialinėje medijoje turėtų būti sukurti/pastatyti kuo didesnę “pasyviai šiltų” žmonių auditoriją, kad nuolatos turėtume nesibaigiantį naujų klientų ir komandos narių šaltinį.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
🌴 Patyriminė Stovykla - Retritas Šiaurės Kipre gegužę 2025 visa informacija https://www.tinklinismarketingas.lt/kipras 🌴
📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚
🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝
💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎
Comments