top of page

LAIKO PLANAVIMAS TINKLINĖS RINKODAROS VERSLE

Planuoti savo laiką mūsų niekas nemokė. Šiandien tai atskira disciplina, dėstoma aukštosiose mokyklose. Neseniai atsirado netgi specialus terminas - “time management”, lietuviškai sakome “planuoti laiką, tai yra darbo laiką”. 

 

Ką reiškia tai tinklinio marketingo atžvilgiu? 

Mes visi turime tik 24 valandas. Klausimas - kaip mes tą laiką panaudojame, į ką mes koncentruojamės. Dauguma iš mūsų turi vaikus, šeimą, pilno etato darbą, kur vis dar dirba kažkam kitam. Tačiau, visa tai neturi įtakoti mūsų sėkmės versle. 

 

Kai kalbame apie tinklinį marketingą, apie verslą iš namų telefonu, internetu, mes turime atlikti tik DU veiksmus, kurie uždirba pinigus. 

 

  1. Kalbėjimas su žmogumi, kurio metu jis gali pasakyti “taip”, ir nusipirkti produktą.

 

  1. Kalbėjimas su žmogumi, kurio metu jis gali pasakyti “taip”, ir prisijungti prie verslo.

 

Todėl, norint užsidirbti pinigų, reikia rasti TIK vieną laisvą valandą per parą. Galbūt tai bus 15 minučių iš ryto, pusvalandis per pietų pertrauką ir dar 15 minučių vakare ar panašiai.

 

Raktas į sėkmę yra nuoseklumas. Išvardytus du veiksmus turime daryti kiekvieną dieną. Tai turėtų būti kasdieninis darbų planas. 

 

Jeigu 80% arba 90% laiko, kurį skiriame šitam verslui, mes šnekėsimės su žmogumi akis į akį, arba rašysime jam, arba kalbėsime su juo telefonu, mūsų verslas pradės augti.

 

9 kartus iš 10, jei mes susisieksime su pakankamu skaičiumi žmonių, vis tiek rasime ką nors, ką sudomins idėja, produktas. Kažkas vis tiek panorės prisijungti prie komandos.

 

Tad išvada paprasta - 90 procentų savo darbo laiko turime skirti tiesioginiam kontaktui su žmogumi. Štai toks paprastas laiko planavimas padės pasiekti aukštus rezultatus tinkliniame marketinge ir įgyvendinti savo svajones.

bottom of page