top of page

KAIP PATIKRINTI, AR TINKLINIO MARKETINGO KOMPANIJA - TIKRA

Kartais tenka susidurti su požiūriu, kad tinklinė rinkodara nėra verslas. Tuo tarpu, tie, kas dirba ir uždirba šioje srityje, patvirtins, kad tai - tikras verslas, su savo sistema, vadyba ir strategija. Šiai nuomonei pritaria ir garsiausi pasaulio verslininkai. 

Knygoje “Kodėl mes norime, kad jūs būtumėte turtingi” Donaldas Trumpas ir Robertas Kijosakis pateikia tris pagrindines galimybes tapti finansiškai nepriklausomais:

  1. Investuojant į nekilnojamąjį turtą,

  2. Pradedant savo verslą,

  3. Užsiimant tinkline rinkodara.

 

Pasak jų, tinklinis marketingas siūlo jau patikrintą verslo sistemą visiems, norintiems valdyti nuosavus pinigus.

 

Internetui įsiveržus į verslą, tinklinis marketingas iš esmės pasikeitė. Tinklus kuriantys žmonės pagaliau užsiima tuo, kas sudaro daugiapakopės rinkodaros esmę - 

 

  • Rekomenduoja sistemą,

  • Pasakoja žmonėms verslo esmę,

  • Kviečia juos,

  • Buria į komandas,

  • Moko kitus 

  • Patys mokosi vadovauti.

 

Tinklinis marketingas išaugo iš išnešiojamos prekybos į patį tikriausią verslą, paremtą lyderyste - jis virsta apsipirkimu savoje e-parduotuvėje, o svarbiausia, tampa ne - kiek parduosi prekių, o - kiek žmonių sudominsi idėja naujoviškai pažvelgti į savo įprastus produktus bei rekomenduoti juos draugams ir pažįstamiems.

 

Tinklinės rinkodaros darbo principai

 

Rimtai užsiimantys tinkline rinkodara, šalia tikslo numeris vienas - turėti pastovų pajamų šaltinį, siekia ir kito - išsiugdyti asmeninę lyderystę. Šiame darbe jiems padeda:

 

  1. Planai. Tai bendrovės bendras planas, ir asmeninis - kaip jūs uždirbate pinigus - planas.

  2. Rėmėjas, įdarbinęs kitus asmenis.

  3. Komandos narys: asmuo, įtrauktas rėmėjo ir tampantis nauju nariu. Jį apmoko arba rėmėjas, arba kiti komandos nariai.

  4. Žemutinė linija: naujojo nario įdarbinti darbuotojai, stovintys žemiau jo.

  5. “Upline” linija: rėmėjai, kurie atvyko anksčiau už asmeninį rėmėją, kartu su savo komandomis.

  6. Kompensavimo plane aprašoma būdų visuma, padedanti pastoviai pakartoti uždirbtą sumą.

 

Tinklinis marketingas - visur

 

Tinklinės rinkodaros principus dažnai naudoja ir “klasikiniai” verslai. Ryškus pavyzdys - paskatinimas už rekomendaciją. Tai galingas rinkodaros įrankis.  Prisiminkite, kiek kartų jūs patys pasinaudojote kito žmogaus rekomendacija, perkant naują prekę arba užsakant naujas paslaugas.  Taigi, mes visi kasdien užsiimame tinkliniu marketingu, tik niekada apie tai nesusimąstome. Ir, priešingai negu MLM, niekas mums už tai nemoka.

 

Mūsų gi versle jūs bet kuriuo atveju laimėsite - net jeigu nekursite tinklo, turėsite teisę pirkti produktus už savikainą. Na, o jei ir rekomenduosite, gausite papildomas pajamas už savo rekomendacijas. 

 

Susimąstykite 

 

Norėdami gauti pelno iš tinklinės rinkodaros verslo, pradėkite nuo įsitikinimų revizijos. Atlikite šiuos pratimus:

 

  1. Surašykite savo gyvenimo planą. Įvardykite tikslus ir svajones. Ar jie jūsų?

  2. Apsispręskite, ar tikrai norite jų pasiekti?

  3. Ar esate pasiruošę tapti pavyzdingu mokiniu?

  4. Ar esate disciplinuoti, nuoseklūs ir kantrūs?

 

Išugdžius ar radus tinkamų narių savo komandai, verslas dirba savarankiškai, o tada gaunamos taip trokštamos vadinamosios pasyvios pajamos - kai uždarbis nepriklauso nuo to, kiek laiko dirbate, pradėję asmeninį tinklinį marketingą.
 

Kaip rasti tinkamą kompaniją?

 

Patikima informacija apie kompaniją laikykite tą, kurią rasite jos tinklalapyje ir oficialiuose patikimuose šaltiniuose.

 

Teisėta kompanija turi oficialią atstovybę. Įsigijus licenciją, registracijos adresu privalote gauti oficialų laišką, pateikiantį pradinę informaciją, prisijungimo prie sistemos duomenis. Tačiau bet kurio atveju, verta patikrinti - ar galite kaip vartotojai prisijungti nurodytame oficialiame kompanijos puslapyje. 

 

O mokesčiai?

 

Kai daugiapakopė tinklinės rinkodaros kompanija įregistruota Lietuvoje, tinklodarininkai jiems mokamus procentus paprastai “išgrynina”, gavę individualios veiklos pažymėjimą.

 

Šiuo metu mokesčiai imami tokie:

 

  • 15 proc. gyventojų pajamų mokestis (GPM);

  • privalomojo sveikatos draudimo (PSD) mokestis;

  • 9 proc. nuo apmokestinamųjų pajamų ir

  • papildomas sveikatos draudimas - 9 proc. nuo apmokestinamųjų pajamų, viršijus jau sumokėtas sumas;

  • nuo likusios sumos papildomai “Sodrai” mokami 10 proc.

 

Jei kompanija registruota užsienyje, norėdami išsigryninti pinigus, privalote atidaryti įmonę arba įregistruoti individualią veiklą šalyje, kurioje motininė kompanija turi savo atstovybę, ir mokėti mokesčius, kokie priklauso pagal tos šalies įstatymus.

 

Taigi, kaip matome, tinklinis marketingas - tai visavertis verslas, kuriame yra:

  • Strategija

  • Planai

  • Kompanijos, iš kurių perkame prekes

  • Lyderiai, kurie mokina, kaip reikia dirbti

  • Mokesčiai

Tai veikla, kuri ne tik aprūpina legaliomis pasyviomis pajamomis, bet ir keičia gyvenimo kokybę. Tik, kaip bet kokioje veikloje, tinkliniame marketinge yra savo taisyklių, kurias reikia žinoti. Tuomet viskas pasiseks.

bottom of page