Kai naujas žmogus prisijungia prie Tinklinio Marketingo verslo, jis yra pats "trapiausias" ir yra labai didelis šansas, kad pasiduos ir viską mes.
Labai svarbu tokiam naujokui duoti "skiepą", kad susidūręs su sunkumais, būtų jiems pasiruošęs. Jei bus pasiruošęs iššūkiams, tada jie nebus tokie skaudūs ir neparklupdys mūsų naujojo komandos nario versle.
#1. Atstūmimas
Mes visi nuo mažens užaugame trokšdami dėmesio, meilės ir pripažinimo. Jei kas mus atstumia ar dar blogiau, iš mūsų pasijuokia - mes tai priimame labai asmeniškai ir skaudžiai.
Turime paruošti naują žmogų, kad ne visi pirks ir prisijungs prie verslo, kad nereikia to priimti asmeniškai, juk žmogus atsisako produkto ar galimybės, o ne tavęs.
Juk tu taip pat nuėjusi į parduotuvę, neperki visko iš eilės, o renkiesi tai ko tau reikia ir kas tau patinka. Jei klientai restorane atsisako deserto po vakarienės, juk padavėja neverkia dėl to ir nemeta darbo, juk jie "atstūmė" desertą, o ne ją?
#2. Apgaulė
Žmonės dažnai prižada, bet neištęsi. Sako, kad priks ir neperka, sako prisijungs prie komandos ir nepadaro to, sako, kad labai stengsis versle ir po to nieko nedaro.
Tai normalu, ir turime susitaikyti, kad tai verslo dalis.
#3. Atkritimas
Ne visi, kurie pradeda - pabaigia. Daug daugiau žmonių prisijungs prie komanos, nei kažką darys. Ar taip tik tinkliniame marketinge? Žinoma ne.
Juk daugiau primakursių užsiregistruoja į universitetą, nei pabaigia universitetą. Daugiau žmonių užsiregistruoja į sporto klubą, nei pasiekia norimą formą ir svorį. Taip?
Daugelis pradeda, bet ne visi pabaigia.
#4. Apatija
Žmonės praras susidomėjimą. Sako domina produktas, bet nusiuntus informaciją neatrašo. Susidomi verslo galimybe, bet pradingsta. Su entuziazmu prisijungia prie kompanijos, o paskiau pasitraukia į "liudytojų apsaugos programą" ir nieko nedaro :)))
Tu negali pakeisti žmonių, jie bus tokie kokie jie yra. Tu gali tik padaryti vieną dalyką: PAKALBĖK SU DAUGIAU ŽMONIŲ...
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum šiais metais pakelti savo LYDERYSTĖS žinias ir lygį?
Programa skirta būtent TAU!
Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovykla
Tai intensyvus kursas internetu tiems, kas nori pradėti kurti komandą tinkliniame marketinge, kas turi mažą komanda ir nori ją plėsti ir tiems, kas jau turi didelę komandą ir nori su ja dirbti efektyviau.
Šioje programoje turėsi 10 pačių svarbiausių lyderystės pamokų tavo tinklinio marketingo verslui.
Tavo komandos lygis priklausys nuo tavo lyderystės lygio. Tik tau keliant lyderystės lygį, tavo komanda kils kartu su tavimi. Kitu atveju tavo žemas lyderystės lygis tampa tavo komandos augimo STABDŽIU.
Tinklinis marketingas tai ne tik pardavimai ir žmonių kvietimas. Aukščiausius rezultatus pasiekia tie, kas moka ugdyti žmones savo komandoje - tai LYDERIAI!
Pamoka #1: Lyderio požiūris ir mąstysena. Kuo lyderiai skiriasi nuo kitų verslo partnerių? Kaip jie mąsto ir ką daro kitaip?
Pamoka #2: Penki lyderystės faktoriai ir kaip juos išugdyti savo komandos nariuose. Kaip rasti ir sukurti tikrus lyderius komandoje?
Pamoka #3: Kaip sukurti gerą atmosferą ir kultūrą savo komandoje. Kaip užtikrinti, kad visi komandos nariai jaustūsi gerai tavo komandoje, nesvarbu kokie jų tikslai ir troškimai?
Pamoka #4: Keturi asmenybių tipai. Kaip pakviesti skirtingų asmenybių tipų žmones į verslą ir kaip su jais dirbti?
Pamoka #5: Kaip pritraukti daugiau žmonių į renginius. Tapk renginių reklamos “mašina” ir kelk savo verslo mastelį naudodamas/ -a renginius.
Pamoka #6: Mentorystė. Kodėl mentorystė yra svarbi ir kaip būti geru mentoriumi savo komandos nariams? Kaip padėti žmonėms tobulėti komandoje?
Pamoka #7: Problemų sprendimas. Kaip susitvarkyti su iššūkiais ir problemomis versle, kaip padėti savo komandos nariams išspręsti problemas?
Pamoka #8: Keturi komandos nario progreso lygiai. Kaip padėti komandos nariui skirtinguose etapuose? Kaip suteikti teisingą kiekį instrukcijų ir motyvacijos?
Pamoka #9: Kaip pravesti 3-jų krypčių skambutį, prezentaciją ir mokymų renginį. Ką svarbu žinoti organizuojant renginius, kaip susitvarkyti su kandidato klausimais ir pasipriešinimu?
Pamoka #10: Tiksų užsibrėžimas ir veiksmų planas. Kaip padėti savo komandos nariams pamatyti “didelį paveikslėlį” ir išsiugdyti viziją?
BONUS #1: Pasidalinsiu su tavimi ką išmokau per “BEYOND LEADERSHIP” (“Virš Lyderystės”) mokymuose su Eric Worre Las Vegase. Į šiuos mokymus gali papulti tik tinklinio marketingo lyderiai uždirbantys virš $100,000 per metus tinklinio marketingo versle ir bilietas vienam žmogui į šį renginį kainuoja $5000.
Šių mokymų pagrindas buvo SISTEMOS ir kaip jas sukurti savo komandoje. Sistemos padeda augti tavo verslui, nes sukuria dublikaciją tavo komandoje.
Kalbėsime, kaip sukurti šias sistemas:
1. Klientų pritraukimo sistema
2. Klientų išlaikymo sistema
3. Komandos narių pritraukimo sistema
4. Komandos narių išlaikymo sistema
5. Pagrindinio lygio sistema
6. Renginių reklamavimo sistema
7. Saviugdos ir asmeninio tobulėjimo sistema
8. Pripažinimo ir apdovanojimų sistema
9. Bendravimo sistema
BONUS #2: Mokymas su autore, neuro linvistinio programavimo ir laiko juostos terapijos kaučere Rita Grinevičiene tema “Kaip padaryti prezentaciją esant skirtingiems mokymosi ir informacijos priėmimo būdams?”.
Pamokos yra uždaroje Facebook grupėje, skirtoje šios programos dalyviams. Grupė liks visam laikui.
Stovyklos Kaina Tik €35
Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com
Arba BANKO PAVEDIMU:
Lietuvoje:
Gediminas Grinevičius
LT717300010141717039
Swedbank
Anglijoje:
Gediminas Grinevicius
Account: 32684071
Sort Code: 40-36-15
HSBC
Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovykla" grupės.
Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.
Iki pasimatymo LYDERYSTĖS STOVYKLOJE!
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/lyderystesstovykla
Comments